Wednesday 23 November 2011

Minn.Anuar tgk bola??hahaha ;)

aku tgk bola??mmg sgt2 bkn aku..wahahaha..nmpk bola kat tv pon cpt2 aku alih chanel,lols.tetibe mse diajak untuk pegi tgk bola,tiket dah beli ni..dont break my heart mr.lemon ckp..hahaha luluh jantung dgr..aku mmg berkire-kire  mse mula2 tu nk pegi..tp aku x dibenar kan untuk ckp NO or TIDAK..org2 yg terlibat dlm hal bola ni ada lah seth hanz,zeko dgn tiana..kwn2 baru sy ni..pnt weh dr kul 5 lebih aku kat stadium tu smpai 11 lebih kot..mse game tgh main..mcm2 yg aku tgk,gelagat org..sorak kan..mmg gempak..cume aku x bpe nk sorak sgt lah..hahaha terpinga-pinga..segan kot nk jerit2...yg bes team ktorg mng..team negori..aku kena cop johor murtad dgn kwn2 aku bile diaorg nmpk pic aku pkai bju n9!!!adessss smpai ati!ble dah abes game tu..nk kuar dr stadium perhhhh sgt dasyat kot keadaan..ramai giler org..klu x btol2 berpegang mmg dah kena lanyak kot...menakut kan!au berdebar jer time tu..takut terleps pon yer jugak..pastu smpai umah kul 3 pg..hahaha hampir 12 jam aku kuar abes kn mase untuk bola sahaja..satu penglaman yg menarik dan syuwitttt...dan dgn x semena-mena aku lyn bola skrg ni!asal ada game aku mesti nk tgk..hahahaha rasa nk pegi stadium lg!!kahkahkah

No comments: